Alla inlägg under februari 2010

Av jenny - 2 februari 2010 12:27

vill inte släppa trots att jag ätit lite.. småfryser gör jag med.. sitter och funderar på om man ska ta en sväng upp till stan. men har ingen och gå med. och det är så tråkigt och gå ensam tycker jag.. jobbit med, om ja ska prova nått så får ja lämna eliaz i vagnen. och det känns inte så bra.. man vet ju aldrig vad det finns för folk. får helt enkelt vänta ett tag. eller kolla me daniels syster. men sen är frågan om jag blir sämre om jag går ut.. hmm. håller nog mej inn idag. så jag inte blir sämre. vill fan inte vara sjuk..


kanske plocka lite här hemma ist.. men det är tråkigt det med. tycker inte jag gör annat än och plockar, ändå så försvinner inte sakerna. eller så kommer dem fram lika fort. jag vet inte..


Puss&Kram

Av jenny - 2 februari 2010 09:59

vakna för en stund sen. men känner mej sjukt trött, fast jag fick sova hela natten=) Eliaz vakna inte förens kl va 20 över 7.. villket va skönt för mej.. för jag är på väg och bli sjuk. har ont i huvudet,ont i kroppen och mår illa.. vill fan inte bli sjuk nu när ja ska va själv i 2 veckor.. men håller tummarna att det går över snart. Daniel är med sjuk. stackarn hade 40 graders feber igår.. så ja hoppas han tog med sig skiten upp dit ist..


ja va händer idag då.. känner inte alls för att göra nått direkt. ute snöar det som vanligt.. så gå med vagnen lär ja inte göra. speciellt när ja inte känner mig så jätte pigg.. kommer bli en sjukt seg dag. men jag har ju eliaz,kan ju hoppas han är lite mer vaken idag.. =) så har jag någon och mysa med..


hoppas alla får en bra dag=)
Puss&Kram

Av jenny - 1 februari 2010 21:42

ja idag har vi varit på bvc me lilleman.. han väger nu över 4 kg.. börjafr bli en klump=)så skönt att han växer som han ska å att allt är bra med honom.. sen efter bvc och daniel och jobba och kommer vara borta tills på lördag morgon. lördag kommer han hjälpa sin mamma och flytta. sen åker han upp till linköping på söndag kväll igen=( så blir inte mycket man får träffa honom på två veckor. kommer bli sjukt jobbigt. med tanke på att han varit hemma sen 1 dec. men får göra det bästa av situationen. blir jobbigt för han, me tanke på att det är nu eliaz utvecklas så mycket. tråkigt för honom. men får filma och fota honom så han inte missar allt för mycket..


idag har jag varit  med M. va väldigt längesen men mycket trevligt.. gjorde väl inte allt för mycket. satt och tjöta skit mm..=)


sitter och väntar på att paradise hotel ska börja med.. sjukt va ett program kan bli beroende. såg ett av en slump en natt när jag vakna och skulle mata eliaz.. sen va ja fast.. sjukt men sant..=)


låg och prata med daniel igår. så sa ja att jag har svårt att fatta att vi har gått från par till en familj på bara några timmar. även han hade svårt att fatta.. tur vi ligger på samma stadium. men gud va underbart det är och se eliaz och daniel. det verkligen lyser om daniel när han håller Eliaz.. så mycket kärlek så hela rummet får en så underbart positiv energi..=) ne får nog sluta skriva nu, innan ja blir ledsen och börjar sakna Daniel..


sitter och tittar på spårlöst på 4an. sicka muskler killen har. typ mina båda armar ihop.. haha.. =) nee nog från mej för idag. hoppas alla haft en underbara i detta vita vinterland..

Puss&Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards