Alla inlägg under januari 2009

Av jenny - 30 januari 2009 19:52

sitter ner hos linda=) spelar gh just nu=) nice...


känner att jag inte skriver så mkt. har ingen dator på veckorna så kan inte skriva så mkt..

men livet går framåt. just nu är jag inne i en svacka:( men hoppas det går över snart. nu ska ja spela=)


PUss&Kram

Av jenny - 24 januari 2009 18:01

dricka igen. va inte så segt som ja trodde. så ja kommer nog bli full även denna kväll=) hehe..

sitter hos linda nu. dags å kolla handboll=) hoppas sverige vinner nu då.


PUss&Kram

Av jenny - 24 januari 2009 12:58

har inte skrivit på ett tag. Har inte haft något å skriva om direkt.


igår va det fotbollsgalan. Den va bättre än ja trodde, hade skit kul.

va lite små jobbigt och gå hem. gick ju en omväg:P va stelfrusen när jag väl kom hem. höll på å dö där ett tag. gick där i min ensamhet och lyssna på musik. så är det någon som rycker tag i mig och skricker. Va fan jenny vad gör du här?Där blev jag lagom skraj innan jag såg att det var Martina den fittan som va ute=) hon följde mig hem en bit =)Tack...

 väl hemma kunde jag inte sova. så höll martina vaken till 4 eller något=)

när klockan var runt 5 så däcka ja, sen blev jag väckt av mattias kl 10:S


aja nu sitter jag här cig ska snafrt hoppa in i duschen. för ikväll är det fest igen=)


Puss&Kram

Av jenny - 17 januari 2009 16:06

efter en dag med linda på stan. Vi köpte inget=) men mkt vi va sugna på. hehe..  Så nu är ja lite små seg men tänkte hoppa in i duschen snart. sen ska det partas som attans. är skit sugen.


nee orkar inte skriva mer. har inget vettigt att skriva.


Puss&Kram

Av jenny - 17 januari 2009 12:37

Nu ska jag snart åka till skövde med linda. för att fördriva tiden lite denna lördag..


Ikväll är det iaf fest. å jag ska släppa loss som fan. släppa allt som jag har i kroppen. så jag hoppas på en trevlig kväll med många skratt. Fast det brukar man få när man är med linda..


igår så va jag med linda en sväng. VI hade inte allt för roligt. Vi åkte runt på stan och kolla hur många människor vi såg i Falköping en fredagskväll. vi kom upp till hela 100 person. Fanns säkert fler ute men inte vad vi såg.


nee nu ska jag sticka.


Puss&Kram

Av jenny - 16 januari 2009 14:35

ja nu har ja fått tillbaka datorn för en kort stund=) men iaf..


Träningen igåår tyckte jag va ganska enformig och tråkig. Kändes som om han inte hade planerat den så jätte bra. men iaf. gött å träna utomhus igen, menkallt va det. Iaf när man stog still, så det blev ganska mycket spring igår=)


jaja idag är det fredag och jag har inget på kalendern. Vet inte vad som händer heller. Såg att pöjka skulle upp till Shell, så tänkte ringa L sen och kika läget med henne..


Jag är festsugen som attans dessutom. men alla är sånna kärringar nuförtiden. men aja vi får se. någon måste ju gå och muta=)=)


Jag känner att jag kommer klara detta. Allt känns väldigt bra. Att vi kan umgås utan att det känns jobbigt, men visst vissa dagar är ett rent helvete. Men jag har klarat det änså länge och känner att ja kommer fixa detta. Men jag behöver fortfarande alla mina vänner, dem som finns där när jag behöver dem som mest. Att kunna ringa när man sitter här hemma helt ensam och tankarna börjar vandra tillbaka i tiden. Då man kommer ihåg alla dessa bra minnen man har. Men man kommer ändå och tänka på allt som har gjort så det har blivit som det blivit.

 Men iaf, jag vill inte mista dig som kompis. Du är en bra vän och hoppas att du kommer finnas där för mig längre fram i tiden.


Ne nu har jag inte så mycket mer och skriva. känner att jag skrivit av mig lite...


RING om ni vill festa=)=)

Puss&Kram


Av jenny - 14 januari 2009 15:53

sitter på jobbet, men slutar snart=) skönt. men vad händer idag?`känner att jag måste göra något. Trött på och sitta hemma och tröka.


Ja styrka igår då. det är gött och komma igång med den igen=)

 imorrn är det konstgrästräning som gäller. inte något jag ser fram emot precis. tränar sent dessutom. 20.30-22.00 va är det för träningstid eller?:S

aja är väl bara och gilla läget:P


om det är nog som är sugen på å festa på lördag så kan ni ju höra av er till mig. jag bangar aldrig en fest=)


Puss&Kram

...

Av jenny - 13 januari 2009 12:42

sitter på jobbet just nu, är lite småtrötter. Jobbar sent idag med..


aja ikväll börjar styrketräningen=) kanon=)

så imorrn lär jag ha träningsvärk=)


Jag har ingen dator hemma heller, min bror tog med sig den. Så jag lär inte skriva så mycket denna vecka. Men skriver till helgen igen.


Nee nu ska jag lägga mej på soffan innan ja börjar jobba igen=)


Puss&Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards