Alla inlägg den 11 januari 2009

Av jenny - 11 januari 2009 20:02

fattar inte att jag jämt är så trött!.börjar bli jobbigt nu. Får nog börja ställa klockan så jag kommer upp itid. Tror jag sover för mkt.

Spela ju BIK-cupen idag. Gick inte alls bra, åkte ur redan i gruppspelet:Och jag har troligtvis sträckt mej i muskelfästet i låret:S Hoppas det går över tills på tisdag iaf=) För då börjar styrketräningen, och den har jag gått å väntat på sen vi började inomhus. Ska bli gött å köra lite styrka=)


aja min bror kommer hem om ett tag. Undrar om han är mycket solbränd eller om han är mest röd:P Så jag tänkte sitte uppe tills han kommer hem.


undrar vad jag ska fördriva tiden med denna veckan då? tycker det börjar bli jobbigt och gå hemma:/ funderar faktiskt på och börja läsa. Men då är frågan vad jag ska läsa? Ska jag läsa upp mina betyg eller lastbil? Funderar starkt på och ta lastbilskort. Troligvis det lättaste sättet och få jobb på just nu känns det som. För jag har kommit fram till att jag absolut inte vill jobba med barn. Ska nog fundera ett tag till så jag vet att jag gör rätt=)


vet inte riktigt vad jag ska skriva, känner att det är massa jag vill ha ut. Men känner att jag kanske inte vill skriva allt här.


Nee nu ska jag se om det finns något bra på tv. För soffan är min bästa vän idag...

På tall om bästa vän. Jag har tappat bort mitt LIPSYL:(:( fattar inte hur jag lyckas jämt.Får köpa ett nytt.. För jag klarar mig inte utan lipsyl. Så vi får se hur denna kväll slutar.


Puss&kram

Av jenny - 11 januari 2009 10:11

Snart ska jag åka till Stp för att spela fotboll=)känner inte alls för det just nu.Är lite trött idag med!


aja igår var jag hos en kompis som hade fest, va inte alls på humör. Men det va roligt och träffa dem igen. Va ett tags sen man träffa M och ändå bor vi grannar=) hehe


 ne nu ska ja packa min väska och plocka lite här hemma, sen är det dags och åka


Puss&Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards