Alla inlägg den 10 januari 2009

Av jenny - 10 januari 2009 18:30

denna dag har varit väldigt seg. Är dessutom astrött.

varit med linda idag, var och kollade på fotboll. Tyvärr gick det inte så bra för Valtorp:( men bättre går det imorrn för oss tjejer.just nu är jag  inte alls sugen på och spela men. Hoppas det kommer imorrn=)


Idag har jag även hunnit städa va här hemma, för imorrn kommer min bror hem=) fast han åker lika fort igen typ. skönt de=)Sitter och väntar på att carro ska komma till mig. Vi ska tydligen på någon fest,var ett tags sen man träffa det folket.Så det ska bli nice. Nära och gå med. Huset mittemot=) kan inte bli mycket bättre...Nee nu ska jag in i duschen=) Puss&Kram

=)

Av jenny - 10 januari 2009 01:45

kom hem för en stund sen efter en mycket trevlig kväll! tack C och H=) kul och träffa alla gamla kompisar som man umgicks med förr=)


ska snart sova tänkte jag. ska baar nyktra till lite.. L kommer och hämtar mig kl 9 imorrn för att sedan fara mot stp och kolla fotboll=)=)


JAG ska stå på mig nu. nu inser jag att mina kompisar verkligen ställer upp.TACK=)


nee sov gott=)

Puss&Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards