Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

fredag kväll

Av jenny - 12 februari 2010 19:57

sitter här i min ensamhet och väntar på daniel.hoppas han är på väg hem nu.. orkar inte vänta mer. tiden går så långsamt. har ju väntat hela dagen.. så nu tycker ja han kan komma hem..


ja dagen har varit bra.har gått jättefort.. =)orkar inte skriva om dagen. men kan säga att ja har ont i rygg nacke och huvud..har nog spännt mej idag.. hatar denna jävla spänningshuvudvärk.. blir tokig. men men sånt är livet...


hopppas alla haft en underbar dag..

Puss&Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 12 februari 2010 10:26

äntligen är dagen här som jag väntat på hela veckan.. för daniel kommer hem ikväll=) underbart... så i helgen får det bli bara mys. har märkt att när man får barn så glider man ifrån varandra. eller man har inte tid över för mys å sånt som man gjorde...

Av jenny - 10 februari 2010 21:20

fruktansvärt seg vecka detta.. trots att jag har haft besök varje dag.. vill bara ha fredag och en varm kram av Daniel.. men dröjer några dagar till.. idag har ja städat lite, martina va här en sväng. trevligt=) tog en promenad ner till ica, sen ...

Av jenny - 9 februari 2010 20:25

Jag är kär och galen.. har fått en nytänding igen. va nog det jag behövde. lite tid för mig själv! jag älskar denna känslan jag har i min kropp för tillfället. nu fattas bara Daniel. men får klara mej utan honom.. men i helgen blir det helmys kan ja ...

Av jenny - 8 februari 2010 20:48


sitter här och tittar på familjen annorlunda.. gud va jobbigt och ha så många barn.. aldrig en lugn stund där inte..   ja dagen idag har varit bra.. va på gula villan förut"ung föräldrar" va mycket trevligt. fast kanske inte nått för mig. då elia...

Av jenny - 7 februari 2010 20:34

ja då va helgen slut. och daniel har åkt igen. denna veckan kommer bli jobbig. då jag redan känner mej otroligt ledsen och ensam.skulle kunna börja lipa när som. men får behärska mej.. får hoppas veckan går snabbt.   ja helgen har varit.. ja jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards