Alla inlägg den 2 februari 2010

Av jenny - 2 februari 2010 19:17

Ja då är kvällen kommen. har inte gjort ett piss idag. bara legat på soffan typ..

daniels systrar var har en sväng. så satt å tjöta me dem..=) sitter nu och väntar på att daniel ska höra av sig. hur det blir. om han kommer hem imorrn eller inte. han har nämligen feber och mår jättedåligt.. så jag själv tycker inte han ska jobba. han har 40,2 i feber och alvedon eller ipren hjälper inte.. så nu hoppas ja att han chef tänker samma som jah och låter daniel komma hem och bli frisk..=) men så kommer det säkert inte bli..

 

Eliaz är mer vaken nu än vad han brukar vara. och kräver lite mer kärlek och närhet. tycker det är så mysigt att ha honom på bröstet, mysa ner sig i soffan och bara va=) haha får inte gå någonstans. då börjar han gråta. va tvungen och duscha förut. han grät hla min vistelse inne i duschen. så jag blev stressad. va så underbart och bara stå där inne i värmen. men kan inte låta han ligga och skricka allt för länge me tanke på att jag har grannar. och dem vill man ju inte störa allt för mkt. eller hur?=)

 

ikväll börjar ncis igen(tror jag) såg att det gick iaf. så nu väntar jag på att klockan ska bli 20. funderar på och poppa lite popcorn till programmet.men har inte bestämt mej än.. sen vid 22 börjar paradise hotel. har jag fel om ja säger att det än final nu? det är väl dem två sista programmen elle? någon som tittar på ph? vem tycker ni ska vinna?

 

många frågor detta inlägg. vet inte ens om det är så många som läser. ingen som kommenterar  iaf.så känns som man skriver helt i onödan. men jag får ju skriva av mig. hehe.. det är väl va en blogg är till för..=)

 

Puss&Kram

Av jenny - 2 februari 2010 12:27

vill inte släppa trots att jag ätit lite.. småfryser gör jag med.. sitter och funderar på om man ska ta en sväng upp till stan. men har ingen och gå med. och det är så tråkigt och gå ensam tycker jag.. jobbit med, om ja ska prova nått så får ja lämna eliaz i vagnen. och det känns inte så bra.. man vet ju aldrig vad det finns för folk. får helt enkelt vänta ett tag. eller kolla me daniels syster. men sen är frågan om jag blir sämre om jag går ut.. hmm. håller nog mej inn idag. så jag inte blir sämre. vill fan inte vara sjuk..


kanske plocka lite här hemma ist.. men det är tråkigt det med. tycker inte jag gör annat än och plockar, ändå så försvinner inte sakerna. eller så kommer dem fram lika fort. jag vet inte..


Puss&Kram

Av jenny - 2 februari 2010 09:59

vakna för en stund sen. men känner mej sjukt trött, fast jag fick sova hela natten=) Eliaz vakna inte förens kl va 20 över 7.. villket va skönt för mej.. för jag är på väg och bli sjuk. har ont i huvudet,ont i kroppen och mår illa.. vill fan inte bli sjuk nu när ja ska va själv i 2 veckor.. men håller tummarna att det går över snart. Daniel är med sjuk. stackarn hade 40 graders feber igår.. så ja hoppas han tog med sig skiten upp dit ist..


ja va händer idag då.. känner inte alls för att göra nått direkt. ute snöar det som vanligt.. så gå med vagnen lär ja inte göra. speciellt när ja inte känner mig så jätte pigg.. kommer bli en sjukt seg dag. men jag har ju eliaz,kan ju hoppas han är lite mer vaken idag.. =) så har jag någon och mysa med..


hoppas alla får en bra dag=)
Puss&Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards