Alla inlägg den 4 februari 2010

Av jenny - 4 februari 2010 20:58

dagens sysslor är gjorde.. så nu sitter jag och kollar på tv och tar det lugnt.. är sjukt sugen på kakor=) hoppas mamma har några som ja kan smaska på imorrn...


daniel syster kom hit en sväng förut. trevligt trevligt=) har även varit ute med barnvagnen. sjukt jobbigt. för det är så måddigt på gatorna. trottearerna är dåligt plogade.. usch säger jag bara. tycker så synd om alla gamla som har det besvärligt och gå. blir nästan arg. usch nu tappar jag orden.


hade massa och skriva. men när jag kom och tänka på hur dåligt dem plogar så tappar ja allt..


nog från mej¨........

Puss&Kram

Av jenny - 4 februari 2010 11:16

känner mig riktigt utvilad. fick sova hela natten även idag. vid 7 vakna han och ville ha lite mat. förstår inte hur man kan sova så mycket som lilleman gör.. men jag gnäller inte,bara skönt för mig.=)

 

ja vad har då denna dag att bjuda på tro. daniels syster skulle komma hit och låna kameran. så blir en promenad med henne sen.. måste förbi affären med. och köpa mjölk. för idag ska ja äta potatismos. sjukt sugen på det..=)

måste även städa idag med. eller iaf dammsuga av. =) fast hinner det imorrn med..

 

låg och prata med hjärtat i telefonen igår innan jag skulle somna. låg å prata om allt möjligt. fast mest om bilar. vi vet inte riktigt hur vi ska göra. vi måste nämligen ha en kombi.. men får väl ta det mer när han kommer hem och är på hemma plan. det vill säga nästa helg. =)

 

ne ska göra lite frukost nu. innan hon ringer.. hoppas alla får en bra dag=)

Puss&Kram

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards