Alla inlägg den 5 februari 2010

Av jenny - 5 februari 2010 21:23

 ja då är kvällen kommen=) inte långt kvar nu tills daniel kommer.. blir mycket tjat om honom. men han är en STOR del av mitt liv.


på tal om mitt liv. måste bara berätta för er få läsare att jag trivs så jäkla bra med mitt liv. Daniel är en underbar pojkvän. våran son är det bästa som hänt(skriva son känns konstigt. men det är sant. fortfarande inte fattat) trivs kanon bra med daniel. det kunde man inte tro, att det skullebli nått mellan oss.. kan berätta lite för er .


Jag har känt eller känt kanske inte är rätt ord. men jag har vetat vem han är.( träffas ute några gånger och pratat lite då och då) han har umgåtts med samma folk som jag gjorde när jag var yngre. så blev att man träffades ibland. ajja ni fattar kanske..

han har flörtat med mig många gånger. men jag har dissat honom varje gång. stackarn. haha.. första gången han flörta med mig var nog en 6 år sen eller nått.. haha.. minns speciellt en gång. åkte epa den kvällen med en kompis(ja jag vet. syssla med sånt närja var yngre) och han åkte med på ett strög. jag satt i hans knä. och vi pussades lite. och han tog på mina bröst.. haha

sen skulle han innanför min tröja! hade köpt en ny tröja. med en band under brösten. å det gick sönder i sömmen. haha va ledsen ja blev när jag fick syn på det.. men men sånt är livet.. sen har han dem senaste åren (sen han gjorde slut me sitt ex) försökt.. men så en kväll. jag och två av mina tjejkompisar fick för oss att åka pulka.. skrev på fejjan att vi skulle åka pulka och om det va någon som va sugen. han blev sugen, men fråga inte om han fick va me. utan tog det för givet..(men han sket it och drack ist) iaf prata lite å så, sen undra han vem L va.. då sa ja att dem gått i paradell klass. vi skulle ta en filmkväll jag och han. för han var körkortslös då. och gjorde  inget på dagarna.. så han fick mitt mobil nr.. sen skulle han dra. efter en 30 min eller nått fick jag ett mess. (jag vet vem hon är nu.kram) haha.. vi smsa 10 timmar den dagen. fatta hur många det blir. närmare 400=)

träffa honom dan efter efter krogen. spela lite bowling hos honom. innan han följde mig hem=) satt och prata i typ 3 timmar.. kan säg att ja var båda full,bakis, trött, hungri. ja typ allt man kan vara. men trivdes.. sen dess har vi umgåtts..=) helt sjukt.. stackarn fick försöka några år innan han till slut fick mej.

så va lite historia hur vi blev ihop.. nu har vi snart varit ihop i 1 år.. tiden går så fort. helt ofattbart.. =)


ja min dag då.. hämta mamma. handla lite å så, sen hem och laga mat. eller mamma fick laga mat..=) underbart.sen spela vi yatzy som vanligt.. haha.. nu är jag hemma och har tagit mig ett långt och härligt bad. ska om en stund krypa ner under täcket och mysa.. imorrn kommer daniel hem=)(förlåt..) hehe..


ne nu får det va nog från mej..

hoppas alla haft en bra dag=)

Puss&Kram


Av jenny - 5 februari 2010 11:21

Äntligen fredag. nu är det bara en natt kvar. sen kommer hjärtat hem.. underbart om jag får sägat..


även inatt fick jag sova länge. han vakna vid halv 5 men ville bara ha nappen.. sen somna han o igen och vakna halv 7.. det tycker jag om. trodde inte det skulle gå så fort innan han börja sova hela nätterna. men det är underbart.. =)


ja nu väntar jag på att klockan ska bli 2 så jag kna hämta mamma. om ja kommer ut me bilen det vill säga. för jag är inplogad. men det ska nog gå. hoppas ja.. för att gå upp till henne det orkar ja bara inte.. inte när det är så dåligt plogat.. jaa jag ska sluta tjata om plogandet.. hehe=)


ska va med M idag. trevligt. tycker det är kul att hon vill umgås igen.=) gled ifrån varandra ett tag under min graviditet. men nu har vi börjar hitta tillbaka. vilket är riktigt skojigt=) hehe..


åååh vad jag längtar tills imorrn bitti nu. så jag tror denna dag kommer gå otroligt segt. men hoppas på det bästa.. nu ska jag göra mig i ordning. tänkte för en gångs skull sminka mej=)

hoppas alla får en kanon bra dag i detta underbara väder..solen lyser jag är lyckligt. bättre kan det inte bli.

Puss&Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards