Alla inlägg den 9 februari 2010

Av jenny - 9 februari 2010 20:25

Jag är kär och galen.. har fått en nytänding igen. va nog det jag behövde. lite tid för mig själv! jag älskar denna känslan jag har i min kropp för tillfället. nu fattas bara Daniel. men får klara mej utan honom.. men i helgen blir det helmys kan ja säga. jag riktigt längtar tills ja kan lägga mig i hans famn och höra hans hjärtljud! känna hans varma kropp mot mig. han kan hålla om mig och krama om mig så hårt och mysigt som bara han kan=) skit nu pirrar det i hela min kropp. VILL HA HONOM HÄR NU=)


ja idag har jag haft en slappardag.. bara legat på soffan typ känns det som.. men när jag tänker efter så har ja gjort lite nytta.. va och köpte ett babygym till lilleman. även en ring med nycklar på. när han fattar vad man ska göra så lyste han som en sol och jollrar lite försiktigt..=) underbar är min son..=)

Martina och Sandra kom förbi på en fika. det va mycket trevligt. blev lite skitsnack innan dem va tvunga och sticka.. har även diskat det som fanns.. så duktigt har jag varit fast det känns som ja slappat idag..


snöat här det gjort med. fan kan inte skiten gå bort nu.. jag vill ha sommar och sol. känns doften av nyklippt gräs och en son som springer runt och stojjar..=)


ne nu ska jag titta vidare på tv.. hoppas alla haft en bra dag=)

Puss&Kram


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards