Alla inlägg under april 2009

Av jenny - 13 april 2009 21:28

sitter här framför tv. Tittar på harry potter. men är paus för tillfälligt.


har hunnit med mkt idag känner jag. först kolla ja på fotboll med linda=) gick inte så bra för dem men dem får ta nya tag, sen åkte vi till stan och linda släppte av mej hos daniel.. sen va det dags för å hämtar mina låder. så nu slipper ja ha det över med.. efter flytten av lådorna blev vi hungriga.

så idag lagade vi köttfärssås och pasta, satt fint i tarmen.


imorrn ska ja på något möte som känns meningslöst. känner inte fört men det är ju ett måste:(


nu börja det igen. hoppas alla har haft en lika bra dag som jag


Puss&Kram

Av jenny - 13 april 2009 11:38

nu har jag precis ätit lie frukost!=) så nu ska ja slappa på soffan tills linda ringer och det är dags att åka till valtorp och kolla fotboll=)

längesen man kolla fotboll me linda nu.

 annars händer det nog inte så mkt idag. ska hämta mina låder hos daniel, så slipper ja det tjatet..


skiver om min dag senare ikväll sen.


Puss&Kram

Av jenny - 12 april 2009 21:19

har varit en otroligt seg dag idag. sen jag och daniel kom hem förut har vi enbart legat på soffan. laga lite mat först, vilket satt gött i magen..

vi titta på pearl harbo(stavning) och nu har vi precis tagit var sin dusch.

funderar på å ta en sväng på stan då vi vill bli lite piggare.


jag hoppas alla har haft en bra dag och inte varit allt för bakis..


föresten, ja börjar få färg av den underbara solen som lyser hela dagarna.. mee like


Puss&Kram

Av jenny - 12 april 2009 12:56

ja dessa söndagar, det är nog den tråkigaste dagen på hela veckan..


ja kvällen igår blev ganska så lyckad ändå. känner mig inte bakis, lite tung i huvudet..


även idag lyser solen, tänkte ta en promenad och kolla lite på fotboll..men det beror på om jag får med mig daniel upp. vilket jag inte tror att jag gör men.. haha..


idag kommer linda hem=)=)=)

Puss&Kram

Av jenny - 11 april 2009 20:52

nu är festen igång här. mkt trevligt tycker jag allt att det är..

men folk går, jag undrar vad dem gör.:P

 nee ska fortsätta här...


Puss&Kram

Av jenny - 11 april 2009 18:55

nu sitter jag här. har precis duschat.=) skönt efter denna extremt underbara dag.


Igår var vi ute hos Daniel syster och grilla och drack öl. hade jätte trevligt. men det blev ganska kallt när solen hade gått ner, men då la vi i ved i grillen(dem har en stor tunna som dem grillar i) den värme skönt.. sen blev daniel trött så då åkte vi in till stan och tog några strög med en kompis. men tröttna ganska så snabbt på detta och åkte hem.

vakna ganska så pigg i morse, men känns ju att man drack igår med...


idag har vi mest glidit med, Daniel fick för sig pch ta en promenad, så det gjorde vi. en lång och varm promenad. gick förbi hans mamma och drack kaffe coh funderade ut något gott vi kunde laga. så det blev kött och strips och massa sallad. mums för magen, så nu är jag mätt och belåten och tar första groggen=)

snart kommer det massa folk hit som är partysugna.


hoppas alla där ute har en bra påsk och tar det lungt med alkoholen..

gör inget som jag inte hade gjort=)

 Puss&Kram

Av jenny - 10 april 2009 16:12

jaa då är det den omtalade långfredan. tycker inte den varit så långt. fast iofs så är den ju inte slut än. vi har hunnit med mkt idag. först låg vi i soffan ett tag, sen ringde mamma å ville att ja skulle bjuda henne på glass. Å så blev det med. va gott med en glass i solen=)sen åkte vi till affären och köpte kött som vi ska grilla om en stund=) och dricka lite öl.. haha..

sen åkte vi och tvätta bilen. fin fint=)


sen blev jag och daniel hungri. åkte hem och gjorde korv med bröd(som för övrigt är ganska så vanligt)sen fick min söting ett ryck och tog fram dammsugaren(det BEHÖVDES verkligen)så nu har han dammsugit i typ 1 timme å 30 min.(pedant) haha


nee nu ska jag nog försöka komma hem och duscha å lite sånt innan det är dags för alkohol och mat.


hoppas alla där ute har en kanon påsk=)


Puss&Kram

Av jenny - 9 april 2009 20:53

nu sitter jag här framför datorn. nytränad och nyäten=) så nu är magen kompis med mig igen.=)

Jag är helt slut i kroppen, det värker som satan i både rygg och knä. måste verkligen skaffa inlägg så jag blir av med denna smärta. Jag vet inte hur länge jag klarar och bita ihop=) men sån är jag=) nog om de nu..


sitter här och tittar på daniel som ligger i soffan brevid här. funderar på å krypa ner hos honom. han har jag saknat hela natten/dagen. haha vi har både haft en enorm hicka idag:P


nee nu ska jag se på en film som går på 6an. Benknäckargänget heter den.

någon som sett den som vet om den är bra eller inte?


Puss&Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards