Alla inlägg den 25 april 2009

Av jenny - 25 april 2009 15:34

är helt slut just nu. har huvudvärk som satan, men ska dricka mkt vatten så ska det nog släppa.


Idag har jag köpt ett par efterlängtade skor, så nu är jag nöjd.Linda hitta massa fint. sen tröttna vi på allt folk som fanns överallt så vi åkte ut till P4 där det var jeepträff. var dock inte där så länge, eftersom varken jag eller Linda är intresserade av sånt.. så vi åkte tillbaka till Falköping. så nu är ja hemma och har lagat lite mat som står och kokar på spisen. ska bli gott.. väntar bara på att min goding ska komma hem så ja slipper äta själv..


Ikväll är det fest här, men ja ska vara nykter imorrn eftersom jag har match imorrn. men ja är lite partysugen, så en cider kanske slinker ner..=)


ska strax köra ner min bror till Stenstorp.. störk men va ibland måste man vara snäll även om inte han är det mot mig..


va tänkt att ja bara skulle skriva ett kort inlägg eftersom mitt huvud har försvunnit på vägen hem från Skövde. nee nu ska ja hämta vatten och hoppas huvudvärken går bort tills ikväll.


hoppas alla har haft en underbar dag i detta underbara väder=)

Puss&Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards