Alla inlägg den 23 april 2009

Av jenny - 23 april 2009 21:24

då har även denna dag gott. solen har lyst hela dagen.  och ja har mest suttit inne. känns inte bra. imorrn blir det ändring på de.


träningen va ruskigt rolig idag. den gick jätte snabbt. så nu är det bara att börja tagga inför serieprämieren på söndag. kom och kolla vet jag.

brovalla kl 15.00 så nu räknar jag med erat stöd. dem som inte hittar kan be om vägbeskrivning.. är helt slut i kroppen känner jag. men det ska man väl vara efter en träning?elle?


ja imorrn ska jag ut me mamma och gå. har jag fått pengar ska ja åka och köpa skor tror jag. behöver nya nämligen=)=)


Jag har bestämt mej nu. det kommer bli bra detta känner jag=)

 nu orkar jag inte skriva mer, eller har inget mer att skriva.

förutom att jag tycker om Daniel<3


Puss&Kram

Av jenny - 23 april 2009 10:15

Denna dag har inte börjat bra. Blivit väckt två gånger av helt i onödan. blir galen på sånt..

ja vad händer då idag? solen lyser å jag hoppas det är varmt ute=) så man kan få lite färg.. behövs hos mig.


har inte så mkt att skriva just nu, men skriver mer ikväll när ja kommer hem från min träning så får ni veta vad ja har haft för mig denna soliga dag=)


Puss&Kram



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards