Alla inlägg den 24 april 2009

Av jenny - 24 april 2009 17:57

gud vilken underbar dag det har varit idag.=) har varit ute och gått med mamma en stund, sen bjöd hon på fisk och stekpotatis. mums sa magen. efter vi va mätte och disken va diskad tog vi en sväng på stan. tog en glass och titta på folk. vad en del glor. va en som va nära att köra in i trottearen. va vi skratta..

 sen skulle jag hem och tvätta. men det va någon som hade tvätt i maskinerna.. då blev jenny mindre glad kan ja säga er.. Martina och Petra kom och hälsa på en liten stund. tog en filt och gick ut i det fina vädret och snakka lite skit om allt möjligt.

nu sitter jag och väntar på att min karl ska komma hem så jag kan få lite mat i min hungriga mage.=)

nu kom han innan för dörren. det gillar jag..

va uppe på stan med dennis en sväng. där ja hitta ett par skor jag ville ha. så dem ska ja åka å köpa imorgon. det gillar jag..


hoppas alla har en bra dag.

Puss&Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards