Alla inlägg under april 2009

Av jenny - 19 april 2009 22:58

är hetl orkeslös just nu. sitter å tittar på en barn film, men vill sova snart.


idag har jag spelat match=) vilket gick kanon. vi vann me 5-0 och jag gjorde 3 mål, varav en straff. underbart för mitt självförtroende. har ju inte haft turen på min sida den sista tiden. men nu hoppas jag att det vänder.

Jag trodde jag hade ett skavsår på tån, men det är en blåsa:S ajaja men lever ju bara en gång;)


imorrn ska jag vara med Martina en stund. hon kommit hit efter hon har varit på körskolan.ska bli skoj..


nu har jag inte så mkt mer att skriva. hoppas alla har haft en bra dag. för dte har jag haft.

natti natti

Puss&Kram

Av jenny - 18 april 2009 21:47

Har varit en händelserik dag idag=) vakna av att mamma ringde vid halv 11 tiden. prata lite me henne sen skrev ja med linda. fotboll stog på schemat. åkte ute till Åsarp och hämta Linda sen bar det av till Valtorp. gick inte så bra för killarna. men va en av dem bättre matcherna jag har kollat på dem det sista.

sen blev jag och Linda hungriga så vi ringde Daniel som kom å hämta oss.

jag och Öinda hade romantisk middag på eldorodo:P

Daniel ville ut till hans syster och grilla och köra fyrhjuling. så vi skulle ha med hans ut. eftersom jag inte vill köra hans bil just nu pga dåliga däck så erbjöd ja mej att köra fyrhjuling ut. och det fick jag=) trodde inte jag skulle våga först. men efter lite övningskörning bar det av till Håkantorp.

gick kanon. super kul va det. inte alls så kallt som ja trodde det skulle vara.

men det va kanske jobbig och köra. för den spårar så+ att jag hade sid och motvind hela vägen ut. men ja kom dit hel=)

sen blev det lite åkandes där ut innan maten. sen bestämde vi oss för att åka hem.

så har tagit en varm och lång dusch,så nu har jag tinat igen.

sitter och väntar på att H ska komma hit å tjöta lite skit, sen ska ja få hälsa på hans hund som har har varit och köpt..

sen blir det mys på soffan innan det är dags för sängen. ska spela match imorrn bitti. så det blir en nykter helg. vilket ja själv tycker är jävligt gött. jag spara så mkt pengar på att inte gå ut varje helg har jag märkt..


blev ett ganska tråkigt inlägg. men nu vet ni vad jag har haft för mej denna soliga lördag.


Puss&Kram

Av jenny - 17 april 2009 16:01

idag lyser solen=) riktigt gött är det ute, men tyvärr sitter jag inne.


håller på å tvätta.. å det behövdes kan ja säga. hatar när det blir så mkt tvätt. får ju tvätta så jävla länge då:@ men men smällar man får ta när man är lat.

har nästan alla mina kläder hos daniel nu:Phoppas på en plats i garderoben;)

men det får ja säkert inte..

snart kommer linda hit. ska upp till stan och kolla lite.=) har ju råd å köpa något om ja skulle hitta något fint. är sugen på ett par skor, men får ta det när jag får pengar ist. ska iväg och grilla ikväll med.. mums va gott för magen.och imorrn kanske vi ska åka till sikverfallet och fira Daniels lillasyster. hon fyller 18 imorrn, så hon ville åka dit å grilla lite.. nu ska jaa dra mej. hoppas alla har en bra Fredag=)Puss&Kram
Av jenny - 16 april 2009 21:22

sitter här helt slut är jag inte kroppen! Va sjuk skoj å träna idag. träningarna går så fort nu för tiden. Men min kropp börjar säga ifrån nu.

Min J*vla tå har börjat gör ont nu igen. Börjar tro att något inte är som det ska vara. Behöver nog även inlägg i mina skor, då mina fötter, knän och rygg gör ondare än någonsin. snart vet ja inte vart jag ska ta vägen. så kanske skulle passa på och ringa imorrn när jag ändå inte har något in planerat. tycker det bara är så pinsamt eftersom ja har ont på så många ställen. men men smällar man får ta när man biter ihop för mycket.


oj det blev visst ett negativt inlägg, men det behövs ibland de med..

 nu tycker jag daniel ska komma hem så ja kan få pussas lite, för ja är pusssjuk=)


Puss&Kram

Av jenny - 16 april 2009 16:45

Snart dags att åka å träna lite böll. är riktigt sugen nu.


idag har jag gått och gått och gått. typ. först gick ja till mamma för att få lite mat i magen. sen skulle ja till lärcenter på coachsamtal(gick kanon) sen skulle ja till försäkringskassan å lämna ett papper. sen hem till mig för att hämta träningskläder. sen hem till daniel. känns i bena nu att man har gått mkt. å träna boll på det.. herregud vad ja känner mej nyttig idag.


sitter här å väntar på att daniel ska komma hem. är massa puss-sjuk just nu. hoppas det gick bra för honom på jobbet. återstår å se hur han är när han kommer hem.


nu har inte ja så mkt å skriva, kanske skriver när ja kommer hem från träningen


Puss&Kram

Av jenny - 15 april 2009 23:11

Sitter här framför datorn, samtidigt som jag tittar på en film som går på 6an. Hänger inte med så mkt i filmen men..

Tänkte strax krypa ner under täcket å gosa lite med Daniel innan jag somnar.Stackarn är nervös inför jobbet imorrn:P


Själv ska ja på möte med min coach. Haha lät säkert få lite skäll, eftersom jag inte har skrivit något cv än,men men.Löser sig nog imorrn.Är bjuden på mat hos mammsen innan. Så tänkte ta mej en promenad upp till henne. Har blivit lite små lat nu, sen Daniel fick tillbaka sitt körkort. Inte bra. Får bli ändring på de.


7 veckor kvar tills jag fyller 20 med. haha.Sen vill inte jag bli äldre.


Nee ska titta på slutet på filmen här, sen sova. Natti natti

Puss&Kram


Av jenny - 15 april 2009 19:59

ja börjar även denna dag ta slut.

idag har vi inte gjort allt för mkt. mest bara glidit,varit hos Daniels mamma och spelat kort halva dagen.

sen har vi inte gjort så mkt mer. och det känns för nu är ja så rastlös. vill hitta på något. men finns inte så mkt göra.


imorrn ska ja på coach samtal. ska ha skrivit ett cv tills dess. men har inte något word på datan, så kan inte skriva nått. sen orkar jag inte heller.. haha..


snart är det helg och den ska bli alkoholfri. vill hälsa på pappa. så vi får se hur det blir med det.. ska min bror dit så åker jag inte dit. tål inte min bror längre..:p


nu ska jag krypa  ner i soffan och titta på tv.

Puss&Kram


Av jenny - 14 april 2009 22:14

idag har det varit en seg dag, har inte gjort allt för mkt.mest myst med daniel=)men har även hunnit med ett extremt meningslöst möte och lite fotboll=)

va en slapp träning, men tur va väl de. för det gör ont i hela kroppen för tillfället. måste skaffa dem där j*vla inläggen snart tror ja.. om vi ska fortsätta träna på den extremt ojämna planen.


fick även reda på en sak. hahahhaha säger jag bara. nee men lycka till;)

 här tittats det bilprogram. tråkigt tråkigt. men va gör man inte när man är med två bil intresserade.


Puss&Kram


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards