Alla inlägg den 28 januari 2010

...

Av jenny - 28 januari 2010 14:45

har inte skrivit på ett tag nu igen.. tycker det är så svårt å skriva vissa dagar. och iblnd har jag inte ens tänkt på å blogga. men jag ska försöka skärpa mig.

 

sitter nu här ich försöker fördriva tiden lite..dagen har varit sjukt seg än så länge.. va uppe på jobbet lite förut å skulle hämta ett papper..ska söka sommarjobb, så man kan göra nått extra i sommar. kan va gött.

är äckligt sugen på å shoppa lite.. men denna månad kommer bli tung. daniel har inte jobbat speciellt mkt. men han har fått tillbaka körkortet. så nu väntar han på att det ska komma på posten för att sen för börja köra..

 

mer snö har det kommit med. börjar bli trött på skiten..dem plogar så dåligt i denna stad så det är så satans jobbigt å vara ute och gå med vagnen. så får hoppas dem plogat under dagen..

 


kan bara säga att jag är sjukt sugen på och dra en fylla. dricka så mycket för att sen däcka på toaletten. haha.. sjukt jag vet. men har inte druckit på 10 månader nu. så det börjar suga riktigt mycket. men det kommer en tid då jag kan börja dricka igen.. den som väntar på någon gott väntar aldrig förlänge. eller hur är det man säger=)

ikväll ska jag iväg till A för en liten inflyttningsfika..är så skönt att man har kompis som frågar om man vill hitta på något fast man har barn.jag gillar mitt liv sjukt mkt..=)


Puss&kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards