Alla inlägg den 15 januari 2010

Av jenny - 15 januari 2010 22:19

   dag jag har haft!

hämta mamma runt 2 tiden. skulle ju hjälpa henne med bilen, som inte starta sist hon prova. men idag hoppa den igång direkt. tog en sväng runt stan så den fick gå lite.. åkte å kolla på byxor, men hitta inga. är lite kräsen när det gäller byxor. får nog gå ner lite innan ja köper ett par kom vi fram till. men jag får inte träna än så får vänta med å köpa byxor..


iaf, efter det åkte vi hem å gjorde mat. underbart gott. åt alldeles för mkt. men gud så gott det var..=)

spela lite yatzy gjorde vi med.. och jag vann=) haha som vanligt.. klockan började närma sig 7 och jag skulle bege mig till bowlinghallen för å möta upp ett bar kompisar.

tog på eliaz kläder å så. tappa nappen som min brors hund snabbt var framme å snodde(mamma var hundvakt) så nu är det ett litet hål i själva sugdelen.. men  eliaz verkar inte ledsen för det.. =)


åkte upp och kolla ner tjejerna bowla en stund innan det var dags å bege sig till mingus för å äta lite mat. va mycket folk och tur va det. för det tog ganska så lång tid innan vi fick maten. så hann bli lite hungri. blev tacobuffé. satt fint i magen men det var sjukt starkt. hoppas det inte går över till lilleman så han får ont i magen..

nu är jag hemma å tittar på american pie 2 som går på tv:n. väntar på mitt hjärta ska komma hem. men verkar dröja..


det är min dag i text. nu ska ja gå och byta blöjja på eliaz. han sitter här brevid och det luktar inte godis=) men han ser otroligt nöjd ut..=)


hoppas ni haft en underbar dag.

Puss&Kram

Av jenny - 15 januari 2010 09:55

hej!


fast man inte gör speciellt mycket på dagarna så går veckorn ändå så fort. =) redan helg igen. inte för det spelar mig någon roll om det är måndag eller lördag. för ja gör inget speciellt på helgerna som ja inte kan göra på veckorna..


undra vad som händer ett par timmar framåt. fram til 2 då ja ska hämta upp mamma på hennes jobb för att sen  hjälpa henne å starta bilen.. å självklart få lite mat.. ska bli gott. längesen ja träffa mamma nu. för några månader sen umgicks vi flera timmar per dag. men nuhar hon fått jobb så då funkar det inte. träffas kanske på helgen, men det får funka det med..

så idag ska vi spendera någa timmar ihop. får hoppas at eliaz är lite mer vaken bara. för varje gång mamma ska komma så somnar eliaz å sover hela tiden mamma är här, sen när hon går så vaknr han. haha.=)


ska försöka ta mig ur soffan och ta en sväng med dammsugaren. det är vad ja har för planer fram till 2. sitter å väntar på att eliaz ska somna bara.. vilket han gör vilken sekund som helst.=)


Ikväll ska ja och eliaz ut å äta med några kompisar till mig. ka bli trevligt.. skulle bowlat med, men jag hoppar det då det är diskobowling(hög musik) vilket inte är så bra för lilleman..


ne nog från mej just nu.. hoppas alla får en kanondag.

Puss&Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards