Alla inlägg den 2 september 2009

Av jenny - 2 september 2009 17:58

är nu hemma. eller har varit det ett tag.ska snart ställa mig och diska. så jävla tråkigt. måste köpa en diskmaskin. om någon har en billig bänkdiskmaskin så får nu gärna säjla den till mig=)


va ju hos mamma förut. fick god mat och glass=) perfekt, precis va min mage behövde=) sen åkte ja till skara en sväng.. mycket trevligt om ja får säga de.


snart kommer linda hit med. så tänkte ja skulle hinna diska innan hon kommer. så lika bra å sätta igång..


Puss&Kram

Av jenny - 2 september 2009 10:14

ja då har jag vaknat precis. hunnit ta en titt i spelgel och insåg att ja måste platta håret innan jag går till mamma för att få lite mat.=)


hade skit svårt och somna igår kväll. låg och vred å vända på mig men inte en ställning va skönt å ligga i..=( hatar sånna nätter då man inte kan somna. eller när man bara halvsover å vaknar efter en timme igen..

ja idag vet ja inte riktigt vad som händer. ska till mamma om en stund. sen blir ja väl sittandes där ett tag. tills ja tröttnat på hennes tjat.kanju hoppas på att det är någon fotboll ida så man har något att fördriva tiden med.. eller nått annat skoj..


 ne nu ska ja göra ett ryck. så jag ser ut som en människa igen:P

Puss&Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards