Alla inlägg den 1 september 2009

Av jenny - 1 september 2009 21:36

Ska ta tag i bloggen igen tänkte jag. för nu är det mycket som ja måste få ur mig, och då är detta en brac plats..


sen ja skrev sisst så har det ju hänt en hel del grejer=)

jag och daniel väntar på en liten som ska titta ut i december. va inte direkt planerat. men vi trivs som fisken i vatten med tanken på att få en bebis. jag är nu i v. 24. sa har gått mer än halva tiden och börjar nu blir tjock.

daniel är just nu i Linköping och jobbar. han åkte tidigare idag ioch jag mår redan dåligt som fan. vill bara få hem honom. med tanke på att vi inte umgåtts så mkt det sissta(pgv av att han varit i det där jävla garaget) ursäkta ordvalet.så ja saknar hoom otroligt mkt. och han kommer int ehem förens på lördag morgon. förut har han kommit fredagar. men nu har dem fått en extra körning=(


mycke här kommer å handla om mitt liv just nu. hur ja mår mm. så tror den kan bli kanska så tråkigt och läsa.men känner att ja måste skriva det någonstan. eller ifall få ur mej det..


allt för mig. för nu skricker duschen efter mej..

Puss&Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards