Alla inlägg den 26 maj 2009

Av jenny - 26 maj 2009 21:09

så jag blir tokig snart. trodde inte att det skulle vara så jävla jobbigt att han är borta. men det är det. jag är på dåligt humör och ledsen. känner mej så jävla nere hela tiden. vill bara att han kommer hem. så ja kan pussas å kramas med honom. att bara ha honom hemma skulle kännas kanon. och att få sova ensam är inte min grej. det år det värsta jag vet..

men det är bara stå ut. mina känslor blir starkare och starkare för varje dag. allt känns bra mellan oss. är glad att ja träffat honom.. haha vi har varit ihop i 2 månader och jag är kär och galen.=)

visst  jag har mina kompisar. men det är inte samma sak. dem kan jag ju inte pussas med. fast jag har roligt och för en kort stund inte tänker så mkt på daniel. men sen kommer det när ja är ensam och tankarna bara snurrar.. snart jkommer han hem.. torsdag eftermiddig. och jag längtar...


ajja snart fyller jag år med.. =) shit va nice... äntligen bolaget.är lite nyfiken på vad ja får av daniel. tänk om ja inte får nått:( då gråter ja floder.. haha

 ja nu har ja inte så mkt mer att skriva..

hoppas alla haft en bra dag.

Puss&Kram

                                                  Daniel<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards