Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

lördag

Av jenny - 7 februari 2009 15:00

och vi har planerat att ha en lugn helg(inte gå ut till terrassen typ) men lär slut med att vi står på terrassen vid 12 och går in.Som vanligt=) hehe


 jaa idag har det inte hänt så mkt. va hos mamma förut och käka lite mat(smarrigt) men känner att jag börjar blir lite smått hungrig igen=)

matte har fått för sig och bygga en låda med spottar i. får se hur det blir tills lut. en jävla liv här i mellan åt. =)


igår va ja med linda=) vi hade en mys fredag. bara hon och jag. titta på film och åt popcorn(mums) men vid halv 12 så tröttna vi på å ligga inne så vi drog till doken där vi träffa O och någon mer. satt där och tjata en stund, sen drog vi oss vidare ner till terrassen och kolla läget. men tröttna ganska snabbt. Så Jag körde hem linda och åkte sen hem och la mig framför tv. titta på The girl next door. Tycker den är ganska bra, gillar sånna filmer=)


klockan går lite segt idag tycker jag. Falköping är ganska dött. vill Utomlands å bara leva livet. jag är liksom 20 år singel och inte något och passa. förutom fotbollen då men.

skulle kunna tänka mej och jobba utomlands. eller jag vill det. men sen frågar jag mig själv. Vågar jag lämna allt här hemma. familj kompisar fotbollen? men man lever bara en gång liksom. men åka själv till typ grekland eller nått? pallar man sånt. hitta nya kompisar? ett jobb? en ny bostad? ja så mkt som spelar in. men så gärna flytta från falköping ett tag. då kanske man uppskatar det lite mer sen när man kommer tillbaka(om man nu gör det) vem vet. kanske träffar en kille och blir kvar. ja tänk va drömmar man har som aldrig kommer gå i uppfyllelse.


 ne nu har jag inte så mkt mer och skriva. eller jag har men då blir min blogg allt för tråkig. för det handlar om samma sak hela tiden..


Jag är stark och klarar detta. Även om jag är ensam=)


Puss&kram

 
 
Linda

Linda

7 februari 2009 16:01

Men gumman. Hur många gånger ska jag behöva säga detta! Du är ALDRIG ensam!!

http://www.thelifeoflinda.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 12 februari 2010 19:57

sitter här i min ensamhet och väntar på daniel.hoppas han är på väg hem nu.. orkar inte vänta mer. tiden går så långsamt. har ju väntat hela dagen.. så nu tycker ja han kan komma hem..   ja dagen har varit bra.har gått jättefort.. =)orkar inte sk...

Av jenny - 12 februari 2010 10:26

äntligen är dagen här som jag väntat på hela veckan.. för daniel kommer hem ikväll=) underbart... så i helgen får det bli bara mys. har märkt att när man får barn så glider man ifrån varandra. eller man har inte tid över för mys å sånt som man gjorde...

Av jenny - 10 februari 2010 21:20

fruktansvärt seg vecka detta.. trots att jag har haft besök varje dag.. vill bara ha fredag och en varm kram av Daniel.. men dröjer några dagar till.. idag har ja städat lite, martina va här en sväng. trevligt=) tog en promenad ner till ica, sen ...

Av jenny - 9 februari 2010 20:25

Jag är kär och galen.. har fått en nytänding igen. va nog det jag behövde. lite tid för mig själv! jag älskar denna känslan jag har i min kropp för tillfället. nu fattas bara Daniel. men får klara mej utan honom.. men i helgen blir det helmys kan ja ...

Av jenny - 8 februari 2010 20:48


sitter här och tittar på familjen annorlunda.. gud va jobbigt och ha så många barn.. aldrig en lugn stund där inte..   ja dagen idag har varit bra.. va på gula villan förut"ung föräldrar" va mycket trevligt. fast kanske inte nått för mig. då elia...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards